středa 9. listopadu 2016

S knihou v oblacích/ Pár slov na úvod



Během čtení nejrůznějších literárních děl (i braků) jsem se nespočetněkrát přistihla, jak již nějakou tu dobu slepě koukám na jedno místo na stránce, mám hlavu v oblacích a přemýšlím nad myšlenkou, kterou mi, ač ne zcela záměrně, vnukl samotný autor. Rozhodla jsem se s vámi občas o nějaké to zamyšlení podělit.

Nejčastěji si čtu v prostředcích hromadné dopravy. Sledováním písmenek a přemítáním o všem možném i nemožné si krátím dlouhé chvíle. Protože obdobně jako většina lidí na podobných místech neotvírám notebook, nezbývá mi než pevně věřit, že se mi podaří myšlenky později zaznamenat.

Doufám, že se vám tento nový formát bude líbit.

Těším se u dalšího článku.

Jane

2 komentáře:

  1. Z nového formátu jsem nadšená! Moc se těším na všechny články :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Nový fromát je super :) Ja v MHD dávam prednosť počúvaniu hudby ako čítaniu (hoci čítanie milujem) :)

    OdpovědětVymazat