sobota 14. ledna 2017

Vítám tě, čtenáři,

právě se nacházíš na stránkách „Yanenee.blogspot.cz“. Blog plný nejen módy, knih, a fotografií, vplul na světlo světa pod „rodným“ jménem Chicbyjane. Název jsem se z mnoha důvodů rozhodla pohřbít do hlubin minulosti. Po dlouhém přemýšlení a vymýšlení již existujících adres zvítězila Yane(nee). Věřím, že se vám vryje po chvíli do paměti stejně snadno jako mě. :)



Sociální sítě

Propadla jsem Instagramu. Nově mě můžete sledovat hned na dvou účtech.

OSOBNÍ INSTAGRAM 



KNIŽNÍ INSTAGRAM

 

Online magazín

Ve volných chvílích píšu články, převážně divadelní recenze, pro portál Generace21. Ráda bych vás svojí recenzí nalákala na vydařeného a neotřele podaného Krysaře.

5 komentářů:

  1. Díky za komentář, určitě se na Erasmus vydej, já ho mam za sebou už ve Španělsku a byly to ty nejlepší měsíce mého života. Moc si to užiješ :)

    OdpovědětVymazat
  2. tiež som minulý rok menila názov blogu :) je to taký nový začiatok tak držím palce :) podla mňa si zvolila dobre

    OdpovědětVymazat
  3. No né, jsem ráda, že ses rozhodla jít hned zpátky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. aj ja som zmenila názov :) a teším sa že si späť :)

    OdpovědětVymazat