pondělí 24. července 2017

Kouzelná dovolená na Krétě

Ahoj, ahoj,


Po delší odmlce se opět vracím na (blogovou) scénu. Ačkoli mi přišlo, neplánované, zakončení blogování článkem „Pomíjivost snů“ dostatečně poetické, potřeba vypsat se vyhrála nad leností a vcelku důstojným „rozloučením“. Doufám, že stránka nedopadne stejně jako hromada našich nekonečných seriálů. :D 

Abych změti myšlenek, které jsem na vás právě vychrlila, dala nějakou strukturu a článku pointu. Podělím se s vámi krátce o dojmy z dovolené, ze které jsem se nedávno vrátila.

Větrem zmítaná, většinou slunná, ale vždy kouzelná Kréta.


Do Řecka jsme jako většina dovolenkářů vyrazili za sluníčkem. Věřte, nevěřte, po polovinu pobytu nám teploměr hlásil nižší teplotu, než naměřili naši kamarádi v Čechách. Klepání kosy mělo své výhody. Po dobu dvou dní jsme měli moře skoro pro sebe. Jen jsme ze sebe po výlezu z moře otřepávali rampouchy. :D
  • Koupání v moři
  •  Opalování
  •  Spálení se
  •  Ochutnávka místních specialit
  • Opakování základních řeckých slovíček stále dokola
  •  Poznávání místní historie
  • Úpal
  •  Lenošení na pláži se skvělou knihou
  • Kochání se přírodou
  • Východ slunce
  • Instagram zahlcený mořem (fotek)
 

7 komentářů:

  1. krásné fotky! škoda, že jste neměli tepleji po celou dobu.

    OdpovědětVymazat
  2. tak tam som ešte nebola, ale túžim, veľmi!
    inak, krásne fotky! nádherné miesto! a je vidieť, že ste si to poriadne užili! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Kréta je na seznamu míst kam bych se chtěla podívat. Škoda, že jsem měli zimu, ale i tak jste si to určitě užili :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! Na Krétě jsem taky kdysi byla :)

    OdpovědětVymazat
  5. jojo, já taky když vyjedu jednou za rok k moři, tak bud prší nebo je tak moře studený, že se koupu sama :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat